Translate

субота, 25. април 2015.

Naterale me blogerke! - mini recenzije

Predstaviću vam 5 proizvoda koje sam kupila zahvaljujući blogokoleginicama i napisati ukratko šta mislim o njima.


Kao što znate nisam od onih koji kupuju i kad treba i kad ne treba. Shvatila sam šta su mi prioriteti i tako sad kad potrošim jedno kupim nešto novo, a ne gomilam kao što sam to ranije radila. Ovu skromnu gomilicu skupljam već duže vreme, pa evo da vam je predstavim  :D

Ovim redom sam i kupovala


1. MIXA krema za ruke 

- Hvala svim devojkama koje su pisale o ovoj kremi! 
Moja koža na rukama je veoma suva i bez kreme ne mogu da zamislim zimu (često i leto). Probala sam ne mali broj krema i ni sa jednom nisam prezadovoljna. Ovo je krema koju ću sigurno ponovo kupiti.

Možete je kupiti u apotekama, Lilliju, DM-u, čak sam je vidjala i u velikim marketima po ceni od oko 300din. Postoji dve ili tri vrste krema za ruke, ali ja sam se odlučila za ovu (Repairing Surgras - intense dryness, damadged skin - 30% glycerine + oat milk)
Kaže sestra da ne voli taj glicerin u kremama, ali meni lično ne smeta u ovoj, nema ga previše i ne lepe se kuke onako, nemam onaj osećaj "gumenih" ruku. Moram da napomenem da ova krema oporavi kožu, a ne "drži vodu dok majstori odu", čim opereš ruke ono po starom, kao neke kreme.


2. EVELINE 8u1

Toliko sam čitala i slušala o ovom proizvodu da sam ga morala kupiti (iako mi je od svih ovih 5 ovaj bio nejnepotrebniji).
Ja bih ovo nazvala LAK KOJI OJAČAVA NOKTE... Za one koji nisu primetili postoje dva uputstva (na engleskom i na srpskom). Zapalo mi je za oko to da je ISTI PROIZVOD, A DRUGAČIJA PROCEDURA. Ok konsultovala sam neke blogokoleginice i odlučila da postupim po ENG uputstvu. Ko zna ko je to kod nas prevodio.

Ovo peče ko djavo! Užas, prsti otpadaju! Moji nokti su, od kad znam za sebe, slabi. Nisu bili oštećeni od nadogradnje ili sličnih tretmana. Prvi dan ajde tu i tamo, ali drugi dan kad namažem ono je nepodnošljivo. Tri dana mazah i odustadoh! Izvinite, ali nisam toliko baš luda da TOLIKO trpuim za lepotu. NE HVALA!

Moram priznati da je ovaj proizvod i za tako kratko vreme uradio posao i ono što se sve devojek pisale i obećavale! Nokti mi JESU OJAČALI i za ta tri dana korišćenja. Daću mu još jednu šansu, ali ako me bude isto peklo, neću se mučiti više  :)

Košta oko 300din i može se kupiti u Lilliju i DM-u. 



3. NEUTRO ROBERTS - Derma ZERO

Zdrav dezodorans o kojem sam svoj prvi utisak iznela OVDE. Nisam više TOLIKO oduševljena, ali i dalje radi posao. Koristim ga zato što je "zdrav". Povremeno koristim muški SebaMed roll on. 


4. Labello - LIP BUTTER

Proteklih 2 - 3 meseca muku mučim sa suvim usnama. Labello koristim već duuuuuugo i nisam ga menjala jer mi je stvarno bio dobar. U poslednje vreme mi više nije radio posao (ne znam možda mu je i rok istekao) :D

Pošto sam baš puno čitala o BLISTEX stiku za usne, htela sam da kupim i probam, ali nisam znala koji, pa sam se konsultovala sa blogokoleginicom Le Prettiness (iako je možda Cosmoholic kompetentnija, nisam imala tog momenta br tel) :D

Pošto u NS nije bilo da se kupi, primorana kupila sam Lip Butter (o kojem i nisam baš nešto čitala) i mogu vam reći da mi je baš pomogao. Nisam mogla da verujem koja promena za samo jedan dan (zvučim kao neka reklama). A pošto je to bio jedini "ukus" i na jednom jedinom mestu, onda sma kupila taj.

Cena oko 250din u Lilliju.

Super mi je i preporučila bih ga  :)


5. BIOTEN - Piling krema za normalnu - kombinovanu kožu

Kada se ne razumeš u nešto, onda potražis savet u nekoga ko se razume  :)  Ja opet na FB na konsultacije kod Le Prettiness. Poslala sam joj slike mog trenutnog stanja lica i na njenu preporuku kupih ovaj proizvod. HVALA JOJ DO NEBA! Vidim da je dosta devojaka pisao o ovom proizvodu, ali iskreno, kad je trebalo da ga kupim ja sam na njega zaboravila. 
Jednom prilikom su mi i Tanja i Lidija sa GoodMorningGorgeous bloga pomogle pa nisam htela da ih maltretiram za svaku moju promenu na koži  :)

Ovo je SAVRŠEN proizvod i jasno mi je zašto na sebi nosi oznaku BEAUTY BLOGGERS FAVOURITES 2014.


Cena mu je oko 300din i u NS ako ga nadjete javite mi gde da kupim kad mi nestane, jer sam ovaj jedva pronasla.





Hvala devojkama koje pišu svoja iskustva i koje olakšavaju kupovinu. Koje pomažu da lakše izronimo iz hrpe proizvoda koji nam se servraju. Hvala svim blogokoleginicama!




Hvala što čitaš  :)


22 коментара:

  1. Taman sam čitajući post pomislila ovo kao da je mene pitala kad ono na kraju i vidim da nas pominješ :) U suštini imamo slične utiske.
    P.S. Slobodo nas cimni kad je frka :D L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja tek sada vidim da nisam odgovorila na ove komentare uopste (kmeeeeeee sto bi Smizletina rekla).
      Pa sta cu kad volim strucne savete i volim da pitam nekoga ko se razume :*

      Избриши
  2. Eveline je i meni u prvih par dana korišćenja bio nepodnošljiv, ali nakon nekog vremena sva neprijatnost prestaje i ostaje samo pozitivan efekat. Koristim ga kao bazni lak i odličan mi je, ne bih ga menjala. Baš mi je drago da ti je ovaj piling pomogao, uvek ga imam u kupatilu :D A Nivein lip butter meni nije ništa posebno, mada imam onaj sa malinom i slabo ga koristim.. Blistex rules!! Tu smo da se pomažemo, presrećna sam što imaš tako pozitivno iskustvo sa Biotenom :)) ljubim te!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ga odlozila i ne koristim ga vise... Mozda pokusam ponovo, ko zna :) E piling je odlican, bas sam zadovoljna. Cmokic i tebi VEEEELIKI :* :)

      Избриши
  3. Imam Nivea lip butter sa malinom i ne svidja mi se. U Ns Blistex ima u Zelenoj apoteci u Futoskoj ulici, imaju sve njihove balzame za usne :) Pozdrav!
    Jelena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidim da ne volite taj sa malinom, ja ga nisam probala, ali ovaj mi je dobar. Hvala za info i izvinjavam se sto tek sad odgovaram :/ :) Pozdav!

      Избриши
  4. Bioten piling naj od naj zaista i svaka čast Milici za preporuku ja sam posle njega našla samo još jedan za nijansu bolji odnosno tu su negde. Drago mi je ponovo pročitati koje tvoje slovce, fališ :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da odlican je znam da ga dosta devojaka koristi :) Malo sam zapostavila blog, a tek sad vidim da nisam uopste odgovarala na ove poruke O.o Planiram da se polako vracam u sedlo ;)

      Избриши
  5. Od svih proizvoda imam ovaj piling i slažem se da je odličan. :)
    A čudi me da te je Eveline pekao, a rekla si da nisi imala ranije gel i oštećene nokte. Ja sam ga jedno vreme koristila kao bazu,mozda će ti tako odgovarati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru i izvini sto tek sad odgovaram :/ Po komentarima devojaka vidim da ih ima koje imaju isto iskustvo kao ja... A moji prirodni su bas slabi, tako da je to kao da sam imala nadogradnju :D

      Избриши
  6. Ja sam čula za taj efekat kod Evelina, kod nekih manje, kod nekih više, neki su primetili samo blago peckanje, kod nekih je bilo kao da stvarno pece. Kod mene nista, kao da sam mazala obican bezbojni lak. Ne kapiram u cemu je stos :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam ni ja stvarno, ali evidentno je da nekim devojkama bas prija i zao mi je sto sam u onoj drugoj grupi, jer sam videla da proizvod radi posao i za tako kratak vremenski period... :)

      Избриши
  7. Maži Eveline što dalje od kutikule ili ju prethodno doooobro zaštiti nekim uljem, stravično isušuje sve oko nokta u suprotnome. Inače je lak čudo! :D
    Labello lip butter je odlična stvar, moj je sa vanilijom i makadamijom i stvarno sredi usne u kratkom roku! :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma mazala sam i kreme i ulje da zastitim, ali peklo :/ Vidim da se devojkama ne svidja ovaj sa malinom :)

      Избриши
  8. Одговори
    1. Nadam se da si se do sada uverila u cari ove divne kreme za ruke :D Izvini sto tek sad odgovaram, nije me bilo dugo na blogu :/

      Избриши
  9. Evo sad ću da ti ostavim broj telefona, da ne bude frke za sledeći put :))) Nisi pogrešila, Lip butteri su stvarno super, mene su baš prijatno iznenadili. A Blistex je savršenstvo, imam čitavu kolekciju i svi do jednog su fenomenalni :)
    Bioten piling je genijalan, koristim ga mesecima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos nisam dosla do blistexa i verujem da necu ni ovu zimu jer imam jos ove nivee i dobila sam jedan eos tako da imam dovoljno za ovu zimu :D

      Избриши
  10. E hajde neka još neko konačno deli moje utiske za taj Eveline, samo na pohvale nailazim, a mene je ubio! Meni je taj NR dezodorans najnajnajbolji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda znas o cemu pisem :) Ej pronasla sam jedan isto odlican, jeste malo skuplji, ali mi je cak i bolji od NR. SebaMed muski roll on :)

      Избриши
  11. Od svega, koristim jedino Derma Zero, i O.K. mi je, kao i Bioten piling. Zanimljivi su mi ovakvi postovi. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim ovaj tip postova, kratki korisni :) Probaj i Mixa kremu, meni je stvarno odlicna :)

      Избриши