Translate

петак, 19. децембар 2014.

Maybelline Rocket - Love&Hate

Već duže vreme planiram ovaj post i sve sam odlagala misleći da ću uspeti da napravim i neke fotke, ali ništa od toga. Da vas ne držim više u neizvesnosti...
 


Ovu maskaru sam dobila na poklon od druga pre par meseci. Baš sam se obradovala, jer uvek volim da probam nove stvari, ali kada je kupovina upitanju, ruka mi uvek ide ka proverenim proizvodima  :)

Znate kada se momak i devojka upoznaju, pa zaljube, pa krenu da se svadjaju pa ne mogu jedno sa drugim, a ne mogu ni jedno bez drugog?!  E takav je moj odnos sa ovom maskarom!

Navikla sam se na ovo pakovanje, jer sam dugo koristila već dobro poznatu "žutu" Collosal Volum Express maskaru. Prvo iznenadjenje kada sam otvorila maskaru - SILIKONSKA ČETKICA.
Da sam u parfimeriji sama birala nikada ne bih odabrala silikonsku četkicu. Nekako mi one "čupave" ulivaju poverenje. Eto šta su ti predrasude! 



Odmah sam je probala i naravno svidela mi se. Malo je bila redja, ali ok, po meni to nije mana. Svaka se "zgusne" pre ili kasnije. 

Moje trepavice su svetle, dugačke i ne nešto preterano guste. Nisam imala problema sa maskarama do sada, medjutim ova maskara je uspela podjednako da me razočara koliko i da me oduševi.
Da, da dobro ste pročitali! 
Vidjala sam recenzije i komentare ostalih devojaka da im je ova maskara odlična i kad ja kažem da se meni preslikava, devojke mi ne veruju. 
Tu sam sliku čekala da ulovim, ali nikako (pa da ne čekate post još godinu dana). Preostaje vam samo da mi verujete na reč, šta da vam radim...

Kada te dugačke trepavice dodju u dodir sa mojojm masnom kožom, maskara mi se razmazuje i iznad i ispod oka... Pokušavala sam da je koristim i kad matiram lice i stavim senku i obe baze (za lice i oči), ali ne vredi... Uvek mi se posle nekog vremena pojavi crnilo... Koristim je baš dugo i uvek u nadi da ćemo se nagoditi. Verovatno se devojkama sa kraćim trepavicama ne preslikava.

Bez obzira na to ja je uvek nosim u tašni kao prvu pomoć. Znate da ja volim da se spremam na frku i da mi dobro dodju praktični proizvodi (kao onaj Aura brzosušeći lak o kojem sam pisala ovde). Ova maskara u jednom sloju izgleda sasvim korektno. Brzo se nanese, a efekat WAU  :D Ja malo volim da preteram sa maskarom pa je mažem u dva sloja - kad imam vremena (ostale i u 3). Mogu da kažem da mi trepavice ni sa jednom maskarom nisu izgledale kao sa ovom. Efekat koji daje je odličan. Podigne trepavice, lepo ih raščešlja (što nisam očekivala od ovakve četkice), ne kruni se i u jednom sloju je sasvim dovoljna.
Posle dužeg svakodnevnog korišćenja čini mi se da je malo podigla moje prirodne.

Još jedna mana kod ove maskare je što se malo teže skida
Moja rutina skidanja šminke izgleda ovako:
- pokvasim lice (raskravim trepavice)
- umijem se sapunom i toplom vodom (slobodno me linčujte, ali navika je navika) 
- ostatak skinem nekim sredstvom (zavisi šta tog momenta imam)
- opet umivanje
- krema

 


Ova maskara je uspela da se odupre i Bioderma micelarnoj! 
Skine se ona (dobrim delom), ali mi uvek ujutru ispod očiju ostane crno i kada posle skidanja šminke onako uhvatim trepavice sa palcem i kažiprstom osećam kao da ima sloj maskare na njima. Ne volim da silim i kidam svoje trepavice tako da nikada ne skidam maskaru trljajući oči. Ovo je super za devojke koje mrzi da se šminkaju svaki dan, pa i sutradan može da prodje...

Juče sam probala Maybelline Go Extreme (žuta sa rozim slovima) koja se bukvalno umivanjem skinula (recenzija za par meseci :D ). Nije mi ni trebala tečnost za skidanje šminke. Ista stvar je i sa Collosal Volum Express (žuta sa crnim slovima).

Treba li da pisem da je možete naći bilo gde po ceni od oko 800 din (9.6ml) i da joj je rok trajanja nakon otvaranja kao i svim maskarama 6 meseci?

Ako me pitate da li bi je ponovo kupila ne znam šta bih vam rekla... Verovatno bih tražila maskaru koja daje ovakav efekat trepavicama, a ne preslikava se (u mom slučaju) i lako se skida... i naravno košta oko 800din  :D  Ukoliko ne bih našla, kupila bih ovu pa se svakih pola sata gledala u ogledalce i skidala moju "panda" dekoraciju.

Ko bi rekao da o jednom maskari može ovoliko teksta da se napiše  :)



Jedva čekam da čujem vaša iskustva sa ovom maskarom!



Hvala što čitaš i komentarišeš  :)

6 коментара:

  1. Ja sam vjerna svojoj žutoj Collosalci, definitivno meni najbolja maskara. :) Ali i ovu ću da probam jer sve djevojke govore da je odlična :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto procitala si i moje iskustvo, pa javi kad probas kako si ti prosla sa njom :)

      Избриши
  2. Ja imam istu rutinu skudanja maskare, baš mi je drago da još netko to radi! Tim namakanjem sačuvam i trepavice i sredstvo za čišćenje i ne vjerujem da ću ikad to prestati raditi :D
    Meni je Essence Lash Princess broj jedan među maskarama ali ako ju povuku ili mi dosadi sigurno ću probati ovu ili žutu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaa i ja nekako imam utisak da tako cuvam trepvice... :) Hej danas probah Too Faced Better Than Sex maskaru - BROJ 1 od svih maskara koje sam ikada probala! :)

      Избриши
  3. Ja sam probala onu žutu i jako mi je dobra,nakon nje sam probala još neku i nije mi odgovarala,sada sam dugo verna MF 2000 calorie :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zuta zakon :) MF 2000 sam koristila celu srednju skolu, ali mi je preteska za svaki dan :) Jeste odlicna, ali meni ne odgovara za svaki dan :)

      Избриши