Translate

понедељак, 24. фебруар 2014.

PUPA senke za oci - LUMINYS SILK


Vec odavno planiram da napisem ovaj post, ali nikako da se "sloze kockice". Vise puta sam pokusavala da uslikam, ali sve nesto bezuspesno.


PUPA je jos jednom opravdala svoje ime kad je kvalitet u pitanju. Dve nijanse koje ja koristim su 401 i 200 (ostavljam link sajta za one koje interesuju koje su to nijanse). Uz moj svetao ten i svetle oci (naravno i uz ono sto nosim od garderobe) morala sam izabrati nesto sto bi moglo da prodje za svaki dan (ne smeta mi sto je sedef). Ove dve nijanse su mi delovale kao najbolji izbor. 






Senke su odlicno pigmentovane i fenomenalno se blendiraju. Meni i bez baze potraju skoro ceo dan (dok se npr mojoj sestri vec posle nekoliko sati "skupe" na kapcima - moram je ja nasminkati da vidim sta ona to ne radi kako treba :D ).
Proizvodjac kaze da se mogu koristiti kao suve i kao mokre (ja ih korisitm samo suve, mokre jos nisam probala).




Samo kod ove slike sam koristila blic





Ste se pakovanja tice, meni je simpaticno, ali zauzima mnogo mesta. 2,2 grama ove senke cete u BG-u platiti oko 1800din (ako se ne varam da je to cena). Znam da sam se sokirala kad sam videla u Jasimnu. 
Ja sam ove senke kupila u PUPA prodavnici u Bratislavi i platila oko 6-7e po komadu (na nekom snizenju), sto nikako nije 1800din. Sto se mene tice 6-7e (cak i 10e) vredi dati za ovu senku jer je skoro nemoguce potrositi je i meni traje vec pola godine, a izgleda mi kao da sam je tek otvorila (inace koristim ih svaki put kad se sminkam i u vecini slucajeva kad sminkam druge devojke). Za onog ko naleti na snizenje odlicno, ali 1800din ipak mislim da je previse.
Bicu slobodna da napravim sledece poredjenje.

Ako uporedimo ove senke sa dobro nam poznatim NAKED paletama (nasiroko hvaljenim) gde dobijamo 12 nijansi senki po 1,3g prema mojoj racunici to izgleda ovako:

NAKED         12 (senki) x 1,3g =  15,6g          (ova paleta kosta oko)  = 50e
PUPA        npr 7 (senki) x 2,2 = 15,4g             (snizena cena)  7 (senki) x 7e = 49e       
                                                                         (beogradska cena) 7 x 1800 = 12 600 din

Dolazimo do zakljucka da za istu cenu dobijemo istu gramazu, ali ne dobijemo isti broj nijansi senki. Inace NAKED je paleta, a ovde imamo svaku senku posebno sto moze biti i prednost i mana. Prednost mono senki je sto ako vam treba neka senka za kraci put, necete nositi celu paletu, nego dve (tri) mono senke, a mana je ako se bavite profi sminkanjem bice vam gnjavaza da nosite 7ovako glomaznih senki uvek sa sobom i imacete protracen prostor.

Svakao ni jedne ni druge senke ne mogu da se nabave u Srbiji (pupa po razumnoj ceni, osim da se poruce online ili da vam neko donese). Sto se kvaliteta tice (koliko sam ja imala prilike da radim sa NAKED paletom), tu su. E sad, samo je stvar onoga sta vama treba i koliko cete sta koristiti. Vise (manjih) razlicitih senki ili neke dve koje koristitite najcesce. 

Sto se mene tice kupila bih ih ponovo (bar ovu svetliju - 200) jer je stvaaaarno jako cesto koristim (ispod obrve i u uglu oka) i predivna je. Koliko god senki da imam, uvek se mi ruka krece za ovom   :)


Da li ste vi koristile neku od ovih senki i kakvo je vase iskustvo?



Hvala sto citas  :)



0 коментара:

Постави коментар